Și ce gust bun areeeee…!

Și ce gust bun areeeee…!

 

Începem seria de critici cu o reclamă care stârnește râsul, dar nu pentru că ar fi o creație excepțională, ci pentru că reușește să exprime umorul involuntar al creatorului neexprerimentat. Nu știm de ce se întâmplă asta, dar am remarcat, de peste un deceniu, că piața pharma, deși are cei mai mulți bani, suferă de o boală cronică: cele mai proaste reclame. Mulți spun că din cauza zgârceniei plătitorilor se-ntâmplă asta, dar e greu de crezut că toți publicitarii care acceptă lucrări prost plătite sunt și analfabeți și totalmente neinspirați.

Să pui două pițipoance să discute despre defecare și să rimeze cu “ce gust bun areee…!” pare cel puțin deplasat, dacă nu cumva tocmai creativul a-ncercat să facă de rahat – la propriu – reclama prost plătită. Nu poți să pui în gura fetelor, la budă, un asemenea dialog monstruos despre medicamentele care reglează tractul intestinal, cu o expresivitate specifică unui dialog despre cel mai gustos tort, decât dacă vrei să faci mișto de client, pentru că plăcerea nu e a gustului unui medicament, ci a relaxării de după, despre care nu vorbește nimeni atât de deschis.

 

Serios! Nu vezi niciodată două pițipoance la budă, lăudându-se că au defecat, ca și cum ar vorbi două gospodine casnice despre cozonacii pe care i-au făcut de Paște. Dar la români se poate și așa. Probabil din cauza unui medicament ceva mai vechi, intrat în inconștientul colectiv pentru asocierea lui cu ciocolata. Chiar și așa, tot e aberant să vrei să vinzi medicamente care „te scot afară”, punând două piți să discute despre ele ca despre cea mai gustoasă prăjitură!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ro Română
X