De la puternic și amărui, la puternică și fină

De la puternic și amărui, la puternică și fină

 

Rămânem în sfera defecării din reclamele actuale și nu ne putem abține de la comentarii. Cam toate reclamele la hârtie igienică din lume au mesajul sugerat, doar la noi trebuie să fie un mesaj explicit, probabil pentru că cineva de la firma care plătește s-a gândit că românii n-ar înțelege altfel de mesaje. Așa că a rezultat o reclamă cu exces maxim de budipapir, care ne amintește de un spoof la dersil cu deroină, dar include întreaga familie în halucinația de grup. Și, ca să nu înțeleagă românul eronat la ce folosește hârtia igienică, tatăl cel viteaz îi duce un sul, din sertarul magic, mereu plin, fiului care are nevoie de ajutor, în plin proces creativ, la budă. Concluzia magică: eroina puternică și fină salvează situația în familie!

Mai e de observat clișeul cuplului de termeni în relație oximoronică, preluat parcă din campaniile la berea cu gust puternic și amărui. Copywriterul pare foarte atașat de șablon, pentru că a reușit să-i dea o întrebuințare nouă, numai bună de promovarea unei hârtii igienice, cum altfel decât puternică și fină. E clar, vin vremuri…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ro Română
X