Există soluţii pentru zborurile anulate

Există soluţii pentru zborurile anulate

 

Zborurile anulate de compania Raynair, dar şi alte probleme care au apărut la mai multe companii aeriene din întreaga lume au lăsat mii de oameni fără posibilitatea de a se deplasa către destinaţiile în care ar fi trebuit să ajungă, dar şi fără banii pe care i-au plătit deja. Cei mai mulţi sunt puşi în situaţia de a scoate mai mulţi bani din buzunar, pentru a cumăra bilete de la alte companii, pentru aceleaşi destinaţii. O companie care vinde bilete de avion, Vola.ro, a reuşit să diminueze pagubele până la recuperarea totală a banilor plătiţi de clienţi.

 

Metoda aplicată de Vola.ro este smart, adică un sistem de cumpărături Smart Connection, concept lansat de companie, pentru a reduce riscurile. “Am avut 200 de pasageri afectaţi de anulările Ryanair, 50% Smart Connection, 50% prin achiziţie obişnuită. Clienţii care au cumpărat prin sistemul nostru Smart Connection nu vor avea probleme. Acesta este un produs exclusiv Vola.ro, prin care oferim combinaţii unice de la diferite companii aeriene, inclusiv Ryanair, ca să reducem costul final. De exemplu, un zbor prin Smart Connection de la Bucureşti către Marrekech, cu Ryanair, cu escala în Milano, apoi cu Easy Jet, până la destinaţia finală, costă la jumătate faţă de un zbor obişnuit Bucureşti-Marrakech. În aceste cazuri, noi oferim o garanţie, pentru cazul în care clienţii pierd conexiunea din cauza unuia dintre zboruri, care are întârziere sau este anulat. Noi acoperim costurile clientului pentru noua opţiune de zbor, pe care i-o şi oferim, ca soluţie, imediat. Aceşti clienţi au fost cei mai norocoşi, în situaţia creată de Ryanair, pentru că au garanţia oferită de noi”, explică Matei Psatta, director de marketing Vola.ro.

Sistemul Smart Connection este conceput astfel încât să adune toate datele, să compare toate preţurile şi să aleagă variantele cele mai ieftine, pe care clienţii nu reuşesc să le cumpere direct de la companii, neavând acces la toate informaţiile simultan. Cumpărătorii care nu au ştiut ce le oferă sistemul smart lansat de Vola.ro au cumpărat direct de la companiile aeriene şi acum sunt mai greu de ajutat. “Din păcate, cele mai multe bilete de avion Ryanair sunt cumparate direct de la companie, nu prin intermediul nostru, iar în acele cazuri nu putem ajuta decât cu informaţii generale, spre deosebire de cazurile clienţilor noştri, pentru care putem să suportăm noi, pe moment, anumite costuri, tocmai pentru a nu înrăutăţi o situaţie şi aşa neplăcută”, mai spune managerul Vola.ro. Cei care au cumpărat bilete Ryanair prin Vola.ro au fost ajutaţi să-şi recupereze banii direct de la compania aeriană sau să găsească o nouă variantă de zbor, fie cea oferită de Ryanair, fie una nouă, la o altă companie aeriană, la un preţ similar.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

ro Română
X